Próba

niedziela, 8 listopada 2015

Przenosiny

UWAGA! UWAGA! UWAGA!


Czy stęskniliście się za nowymi rozdziałami? Chcecie się dalej dowiedzieć, jak potoczyły się dalsze losy panny Estelle i innych bohaterów mojego opowiadania?

Jeśli tak to informuję Was, ze nadal piszę to opowiadanie, ale postanowiłam przenieść je na WATTPAD.

Tak więc serdecznie zapraszam  moich wiernych i kochanych czytelników to śledzenia dalszych losów bohaterów tym razem na tej stronie. Wystarczy kliknąć w link ;)

Serdecznie dziękuję Wam, że wciąż tu jesteście, czytanie i komentujecie :) Mam nadzieje, że nie zawiodę Was także na Wattpadzie ;)

Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze odwiedziny i opinie! ♥

4 komentarze:

  1. Blog na piątke ! :) Zpraszam do mnie :) : http://loveelystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog!! Zapraszam do mojego szkolnestyke1.blogspot.com
    na głosowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie na 5 a na 6 :) Czemu już nic nie piszesz? :(

    OdpowiedzUsuń